MarktPlaza

Anycubic Kobra Plus 3D Printer, 25-point Auto Leveling

148x bekeken
1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

 Anycubic Kobra Plus 3D Printer, 25-point Auto Leveling, Bowden Extruder, 4.3 inch Display, 180mm/s Speed, 350x300x300mm




Afhalen is niet mogelijk.





Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.








Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken 

wat de prijs is op dit moment.



Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.



Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.



Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.



De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.





Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.



Highlights

Large Build Size

Anycubic Kobra Plus 3D Printer comes with a large build volume of 13.8x11.8x11.8 inch / 350x300x300mm, which is enough for daily and household use, providing you with larger printing space and more choices of creation. 

And the printing size is 2.5 times larger than Anycubic Mega.

Self-developed Anycubic LeviQ Leveling Function

Anycubic upgrade auto leveling function with a 25-point smart and precise calibration. 

It can compensate for the heated bed unevenness automatically. 

Leveling and printing can be completed with one button, a simple operation that brings you a greater printing experience.

Fast Printing Speed & Fast Model Cooling.

Features double thread Z-axis, up to 180mm/s printing speed, up to 100mm/s typical speed, and 6000rpm dual fans, this 3D printer can 

drastically shorten your waiting time for the works’ realization.

Filament Runout Detection & Power off Resume Printing

Equipped with a filament runout sensor, it can monitor the supply of filament intelligently. 

If your printer runs out of filament, it will stop automatically without losing your printing progress.

4.3-inch LCD Touch Screen

The printer is equipped with a responsive 4.3-inch LCD touch screen which has a bright full-color display, providing a better user experience.

Excellent Adhesion & Easy Removal

The carborundum glass print bed locks parts down during printing when hot, and after cooling parts can be taken off easily. 

It can be used repeatedly without loss of performance.

Integrated Tool Drawer & Large Filament Compatibility

There is a drawer included on the Kobra Plus for you to keep your tools nice and tidy.

It is compatible with multiple color filaments with smooth output and a neatly packed coil.

Let your creativity run free.




Specification


General

Brand: Anycubic
Type: 3D Printer
Model: Kobra Plus 


Specification


Anycubic LeviQ: 25-point precise leveling
Z-Axis: Threaded rod x 2
Filament Run-out Detection: support
Modular Design: Assemble in 10 mins
Printing Platform Carborundum Glass: 11.8 x 11.8in. / 300 x 300 mm
Control Panel: 4.3" resistive touch-control
Printing Speed: ≤ 7.1 in./s / ≤ 180 mm/s
Typical Speed: ≤ 3.9 in./s /≤ 10 cm/s
Memory Card Slot: Micro SD card
Nozzle Size: ø 0.4 mm (Replaceable)
Filament Dimensions: ø 1.75 mm
Printing Material: PLA / ABS / PETG / TPU
Nozzle Temperature: ≤ 500 Fahrenheit / 260 Celsius
Hotbed Temperature: ≤ 212 Fahrenheit / 100 Celsius
Printing Dimensions: 13.8 x 11.8 x 11.8 in. / 350 x 300 x 300 mm (HWD)
Printing Volume: 8.32 gal. / 31.5 L
Extruder Type: Separated Bowden
Platform Area: 139.5 inch2 / 900cm2
Y Axis: Rail x 1
Operating Noise: ≤ 55 dB
Printing Accuracy: ± 0.1mm
Horizontal Accuracy: 12.5μm
Vertical Accuracy: 2μm
Layer Thickness: 50 - 300μm
Panel Area: 7.95 inch2 / 51.3cm2
Resume Printing: Yes
Body Material: Aluminum alloy
Toolbox: Yes

Weight & Size

Machine Weight: 11.2kg
Package Weight: 14.52kg
Machine Size(L x W x H): 60.5x56x54.6cm
Package Size(L x W x H): 70x62x28cm

Package Contents


1 x Frame
1 x Base 
1 x Display Screen 
1 x Filament Holder 
1 x Carborundum Glass 
1 x Tool Kit 
1 x SD Memory Card 
1 x SD Card Reader 
1 x Power Cord 
1 x Test Filament 
1 x Data Cable 
8 x Spring Pad
1 x Cable Clip 
1 x Print Bed Clamp 
1 x Nozzle 
1 x Lubricant
8 x M5*50 Screws
2 x M5*14 Screws
4 x M5*6 Screws
1 x User Manual





Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.