Feedback over Ben Smits

Wat is feedback?

Feedback is commentaar dat kopers aan adverteerders hebben gegeven, nadat ze bij hen wat hebben gekocht/gehuurd.
Dit commentaar geeft een indicatie of de adverteerder te vertrouwen is.

Ontvangen feedback

Totaal ontvangen
30 reacties
Gemiddelde score
     
Hoogste score
     
Laagste score
     
  • Goede en snelle service van Ben. Ook is meegedacht aan een oplossing voor rep. klok.

         
    h.visch4 mei 2017
  • Ben neemt zijn werk en klant serieus. Mijn ervaring is zeer positief en krijg het gevoel dat ik met iemand te maken heb die het allemaal netjes, professioneel en klantgericht aanpakt. Als ik weer iets nodig heb op dit gebied, weet ik waar ik moet zijn.

         
    flagcher19 april 2017
  • Ik heb reeds twee keer enige klokonderdelen voor een Friese staartklok bij Ben Smits besteld. De bestelde onderdelen voldeden geheel aan de beschrijving en waren snel (per post) geleverd. Ook heb ik telefonisch advies van Ben gekregen toen ik een hefboom voor het wisselwerk van een Friese staartklok met dubbele bel nodig had. Ik heb het advies van Ben natuurlijk gevolgd met als resultaat dat de klok nu weer, zoals het hoort, op de grote- en op de kleine bel slaat.

         
    e.vanoosten11 april 2017
  • Ben Smits heeft mij fantastisch geholpen bij mijn speurtocht naar een verloren geraakt sleuteltje om de oude klok van mijn moeder op te winden. Hij rekende daar geen servicekosten voor en mocht het sleuteltje niet passen dan kon ik het gewoon omruilen. Heel erg aardig en fijn dat zulke (deskundige en aardige) mensen nog steeds bestaat en te traceren zijn. Groet, M Janssen, Den Bosch

         
    janssenmarian10 april 2017
  • Pas op met Ben Smits, het is een oplichter. Hij belooft U dingen en komt ze niet na !!

         
    teunissen.p7 juni 2016
  • Reactie van Ben Smits

    Geachte Mevr./Heer. Het is jammer dat u geen contact met mij hebt gezocht, samen waren we er vast wel uit gekomen. Het is niet mijn intentie om mensen op te lichten en naar mijn weten heb ik dit dan ook niet gedaan. In mijn positie zou het ook uitermate dom zijn om mensen niet eerlijk te behandelen of mijn afspraken niet na te komen. Ben Smits.

  • Deze verkoper heeft een echt hart voor zijn zaak. Zeer perfekt in alles. Wij zijn zeer tevreden!! Groet van Ina.

         
    Ina Graas19 november 2013
  • Op zoek naar een paar ringetjes voor mijn comtoise kwam ik bij Ben terecht. Hij had wel zo iets en wilde ze mij (gratis) wel opsturen. Inmiddels heb ik de ringetjes in huis en reeds gemonteerd. Deze aktie vind ik, in de om ons geen steeds verhardende wereld, erg aardig. Ben, nogmaals hartelijk dank, Wim Ruijs

         
    wim.ruijs8 november 2011
  • Ben, Langs deze weg wil ik je bedanken voor de waardevolle tips en adviezen die je me gegeven hebt bij het herstellen van een oude comtoise. Ik heb het woord restauratie gebruikt maar denk dat dat voor mij als amateur nog even iets te ver gaat. Wel wil ik graag het uurwerk van mijn comtoise uit 1820 in zo origineel mogelijke staat terug brengen. Jij hebt tips gegeven voor het schoonmaken en in oude staat brengen van de onderdelen. Je kan aan je uitleg horen dat je veel kennis bezit over deze oude uurwerken. Ik vind het fijn dat je deze kennis ook met mij hebt willen delen. Bedankt, Gert Jan

         
    g.j.kruijer30 november 2010
  • Hallo Ben, Ik ben heel blij dat ik jou met jouw kennis en ervaring met klokken getroffen heb en nog wel op een reisafstand van zeven kilometer vanaf mijn huisadres in Gorredijk. Bij vragen en eventuele technische handelingen kan ik direkt bij jou terrecht. Zo je weet heb ik in een grootmoedige bui onlangs een Friese staartklok ter reparatie aangenomen zonder te weten hoe ik daar mee om moet gaan. Jij staat mij nu met raad en daad bij om deze reparatie tot een goed einde te brengen en indien nodig lever jij ook de nieuwe of gebruikte onderdelen. Vooral de overdracht van kennis en het prettige ontvangst in jouw werkplaats spreekt mij heel erg aan. Ik kan dan ook elke klokkenliefhebber die zelf wel eens een klok repareerd en er mee vastloopt aanraden kontact met jou op te nemen. Jij hebt alles in huis de kennis en ervaring maar ook de nodige specifieke machines die de amateur vaak mist. Frits

         
    fbm.roesink31 mei 2010
  • Hallo Ben, onze Regulateur had een kapotte veertrommel, die jij gelukkig nog bij jouw voorraad onderdelen had liggen, en verder nog achterstallig onderhoud. De assen werden gepolijst en het totale uurwerk werd gereinigd. Resultaat, een perfect lopende klok die zijn naam eer aan doet. Ons contact heb ik als zeer prettig ervaren, kameraadschappelijk en je wilde je kennis graag delen. Met vriendelijke groet, Rob.

         
    rob.aarts30 maart 2010
  • Reactie van Ben Smits

    Hallo Rob. Hartelijk bedankt voor je feedback. Ik vind het fijn dat je mijn vakmanschap waardeert en dat je blij bent dat je klok in oude luister hersteld is. Ik noemde je na ons eerste gesprek een spekkoper omdat ik in mijn voorraad veertrommels toevallig de juiste veertrommel had liggen voor je weinig voorkomend Lenschkirch uurwerk. Hierdoor was de reparatie een stuk eenvoudiger want 10 tanden in een veertrommel zetten is niet niks. Ik heb de gesprekken met je erg gewaardeerd, spreken met een amateur klokkenmaker maakt het allemaal net iets eenvoudiger. Daarbij ging jij geen enkel moment met mij in de competentie strijd en dat was heel bijzonder. Eerder was het zo dat je graag iets van me wilde leren. Hopenlijk tot een volgende keer. Groet Ben.